1 Eki 2013

Günler günlerin ardında...

Tatile gitmeden önce başlanmış bir yazı, yine de geçerli, o yüzden, yine burada.

Yarın bir süreliğine son iş günüm olacak. 3 haftalık uzun bir tatile çıkıyorum ve dönüşte eski ben olmayı hedefliyorum. Bu üç haftada geriye doğru bir dönüşümü başarabilmek mümkün olacak mı bilmiyorum ama, olsun istiyorum.
İki sabah önce kalktığımda aynada gördüğüm sıratımdan ürktüm çünkü. Ağzım düz bir çizgi, gözlerim şiş. Mutsuz bir surat.
Joker ağzımı, gülen gözlerimi, ojeli tırnaklarımı, rejim politikamı, yürüyüşlerimi, kitaplarımı, ev düzenimi, yemeklerimi, okulumu, yazılarımı, filmlerimi... hepsini geri getireceğim. Hayat böyle geçmez çünkü.
Tatilde sağlıklı yaşam politikama geri dönerken zaten film, kitap, yazı, okul işleri konusunda bir disiplin oluşturma şansım var, dönüşte de bir endoskopi, tamamdır!
Sanırım, EFT'yi denemeye başlamanın da zamanıdır, böylece odak noktamı değiştirip işleri yoluna koyup koyamadığımı da görürüm.

Eh, EFT'ye başlamadım, ama gittiğimden iyiyim. Ne diyelim, güzel güneşli günler de gelir elbet!

Hiç yorum yok: