6 Oca 2009

Kaybettim şarkımı bulan yok...

Bu şarkı için bir mail yazmış Ayşe'm bi vakitler, gördüm de hatırladım. Süper Baba'nın film müziklerinde vardı bu şarkı. Pek neşeliydi bir yerde, bir yerde de pek hüzünlü...
"Hayat şarkının ortasından geçiyor,
....
şarkı vaz geçmiyor aramaktan..."
O zamanlar bir çok şeyin sevgi ile çözüleceğine inanırdık ama yine de el ele tutuşup ölümü yenebilmeye o zaman da inanmazdık. Olmazdı. Ama yine de o kadar yakınımızda, o kadar tanıdık, o kadar bizdendiler ki; her şey onların dediği gibi olsun istedik. Filmdi, oldu.
Yeni Türkü şarkılarını hep sevdim, Süper Baba'dan, okulda verdikleri konserlerin o güzelim bahar havalarından, Derya Köroğlu'nun o kabarık saçlarından... Her şeyden bir parça vardı, sevdiklerimden... Yedikule zindanlarından Sivas yollarına pek çok yolu onlarla arşınlayıp Murathan Mungan'la da onlar sayesinde tanıştım diye belki de biraz.
Sonra sonra Murathan Mungan'ın söyledikleri daha çok kazınır oldu aklıma. Hani, o okuduklarımızı anlama ve büyüme arasındaki ilişki falan.
Aslında fazla söze gerek yok belki. Ne desek boşa gidiyor çünkü. Kelimeler harcanıyor azar azar. Elde bir şey olmuyor, bir şey kalmıyor.
Sözü burda bitirmeli yine bir Yeni Türkü şarkısı ile;

"Biz büyüdük ve kirlendi dünya..."

Hiç yorum yok: