31 Eki 2019

Bir takım kıyafetlerin ciddiyet kılığı giydirdiği bir delinin güncesi - 5. Gün

24 Mart 2007

Aslı yahu,
Nedir bu kadınların elinden çektiğim benim? Hani şu Berna vardı ya, bir aralık takılmıştık okulu bitirmeye yakın, geçen akşam - hani Mert'le içtiydik ya - karşılaştık bununla. Baştan bi' cilve, bi' eda, yok "özlemişmiş" de, yok "görüşmeliymişiz" de... Az geçti geçmedi, meğer sevgili yapmışmış hatun, dallama çıktı geldi. Dallama dediysem, kafa birine benziyor benim bu Berna'ya sinirimden dallama diyorum. Yoksa adamın muhabbeti iyi de olabilir konuşmadık ki. Yahu madem sevgilin var bu ne ayak? Ne demeye zarf atıyorsun, yok görüşelim'ler bilmem neler? Allah muhafaza benim böyle sevgilim olacak, eski sevgilisine iş atacak, çıngar çıkarmazsam neyim. Şırfıntı, utanmadan beni kafaya alacak, ikimizi mi idare edecek artık, egosunu mu tatmin edecek, neyse ne! Ben bunlara gelmem yalnız onu bilmiyor. O kadar abazaya bağlamadık herhalde, bana kız mı yok? Cıva gibiyim, girdiğim yeri yakarım lan ben!
Neyse, vay anam zaten evdekilerin dırdırından bunalmışım, Mert zaten iş adamı pozlarında, geriyor beni, bir de bu haspanın civelekliği, tam ayar oldum. İçtik de içtik. Bir de Mert'in bir sevgili mevzuuna bozukluğu var ama anlamadım. Kız bunu sepetleyecek mi nedir? Vara yoğa olay çıkarıyor. Neyse, ne olacaksa olur, biz de oturur içeriz. Ne yapalım başka?
CV işini işte bizimkiler sağ olsun kotardık bir şekil, şimdi de o kariyer sitelerinden başvuru yapıyorum her gün belli sayıda. Anneme göre düzenli iş aramak şart. Bir kaç haftaya görüşmeye başlarsın diyor Mert'le Hakkı. Üf bee, ben daha yeni geldim be kardeşim, bi' huzur verin yahu! Gidip takım elbise almalıymışız, annem bir de bunu tutturdu. Aman ya, ne sıkıcı işler bunlar!
Haydi, ben içeri gidip iki bira içeyim, bi TV karıştırayım. Bizimkiler yatmıştır artık.
T.

Hiç yorum yok: