31 Eki 2019

Bir takım kıyafetlerin ciddiyet kılığı giydirdiği bir delinin güncesi - 3. Gün

21 Mart 2007

Sevgili Aslı,

Bu CV hazırlama işini hiç sevmedim ben. Yalandan bir tarif resmen. Beni bitirdiğim okullarla not ortalamamla falan nasıl tanıyıp "Bu adam işimize yarar" diyecekler, hala aklım kesmiyor ama bakalım yaptık yolladık işte bir yerlere. Bu annemle babamın dırdırları olmasa ben biliyorum ya yapacağımı, uzağa da gitsem ola ki bir gün dönecek olsam bir şekilde fitil fitil burnumdan getirirler hiç acımadan ondan gözüm yemiyor. Yaşlandım diyorum ya, işte al bir emare daha! Gençken olsa halbuki bu dırdırları sallamaz bildiğimi okurdum. Geri dönünce de azarımı yer - ama bir kulağımdan girip ötekinden çıkacağı için -hiç sallamaz, gider üstüne bir sigara tellendirir unuturdum söylenenleri. Ama şimdi içime dert oluyor söyledikleri şeyler. Bir çeki taşı olup yüreğime oturuyor. Vay anam vay! Annem okusa bu yazdıklarımı ağlar yeminle! İki gözü iki çeşme olur da, İstanbul'un barajlarını doldurur namussuzum ki... Neyse, böyle duygusala bağlayınca da çöreklendim kaldım buraya. Paşa paşa CV hazırlamaya çalışıyorum. Yalan ki ne yalan!
Haydi, CV'ye döndüm ben.
Taner.

Hiç yorum yok: