20 Nis 2009

Sana doğru tüm şarkılarım...

İşin esası bu ara dinlediğim bütün şarkıları kendime biçiyorum, bu demektir ki aslında hiç bir şarkı benim değil... Hepsi başka başka şeyler söylerken beni söyleyemeyeceğine göre bir ağızdan, demek ki beni söylemiyorlar.
Mesela herhangi bir şarkı dostların hallerini de anlatmıyor. Kiminin kafası karışmış yol ayrımında, kimi para pul hesabında, kimi hastalıklarla uğraşmada, kimi gün saymada, kimi yalnız başına yediği yemeklerin acısını duymada, kimi gideremeyeceğini düşündüğü eksikler yüzünden yaratanla hesaplaşmada, kimi yollarda yorgun, kimi dertlerinden arınmanın mutluluğunda... Hiç birini anlatmıyor ki şarkılar...
Şarkılar, beni anlatıyor sanıyorsam, aslında anlatmadığından... O şarkılar hep ayrı ayrı başkalarını anlattığından...

Hiç yorum yok: