5 Kas 2009

Meksika'nın kodu...Şarkılar seni söyler...


Her zamanki gibi en güzel sözü Atilla Atalay söylemiş... Meksika'nın telefon kodunu biri bana da söylese, ne güzel olur.
Mesela ben de arasam Meksika'yı konuşsam konuşsam konuşsam... Herkesi, her şeyi, dinlediklerimi, sustuklarımı, söylediklerimi, söylemediklerimi, gözlerimde tuttuklarımı, düşündüklerimi, ağladıklarımı, konuşamadıklarımı, hepsini; hepsini anlatsam Meksika'ya... anlatsam da orada birileri dinlese, belki Haydar Abi'ninkiler gibi benimkiler de ağlar?
Acaba ben de başkasının içinden çıkıyor muyumdur bir yerlerde??
(25.08.2008)

A: pazar akşamıydı, fabriga'yı okudum, okumamışım ben onu, kaç zamandır evde oysa kitap.bir ağlamak tutturdum tabi, gözler kan çanağı odaya girince aykut, gene ne oldu dedi.atilla atalay okudum dedim, hay allahım yaaa diye bir söylendi.
fabrikada kazanlara isim koyacak kadar duygulsal adamlarız işte.hani kocalarımıza fabrika düdüklerini bak seni çağırıyor diyecek kadar kadınlarız da...
atilla yazıyor.okuyana deredi düşüyor:)
(hatırlatanın ellerine sağlık elbette arada:)
(26.08.2008)

Hiç yorum yok: