5 Mar 2009

Excel 65.000 satır...

Unutulan adab - ı muhaşeret kuralları diyor NTV tarih dergisinin reklamı - bu böyle mi yazılıyordu unuttum şu saatte - ...
21 mart yılın sırtı diyor bir okuduğum, bir başkası 29 mart'ta yaz saati uygulaması başlıyor diyor. Öbürü 8 Nisan'da vize - yoksa 13 nisan mıydı? - var diyor. Excel'de galiba 65 bin satır var, word'e yapıştırınca bir sürü kayıyor şekiller...
Bir dizinin yeni bölümlerini bekliyorum heyecanla, diğeri aylardır bekliyor hep "bugün" diye...
En yakınlarımdan biri bir süreliğine yurt dışına gidiyor; bir diğeri 2 aydır işsiz, yaza evlenecek, iş arıyor; öteki bahar geliyor depreşmiş; öbürü rejime başladı; bir başkası - her daim aşık ya - vazgeçmiş aşk meşk işlerinden... Velhasıl dünya büyüdükçe büyüyor. Ben ise küçüldükçe küçülüp kendime sığıyorum her sefer.
Bir kadın var hayatta en çok güvendiğim - benim dünyama, yaşadıklarıma çok uzak; çok daha fazlasını yaşamış, görmüş, duymuş - beni her sefer ilgiyle dinleyen... Bir ona anlatmak bile zor geliyor herhangi bir şeyleri. Vaktim yok diyorum, belki gerçekten vaktim yok. Yani ara vermeye, durmaya, bir şeyleri sıraya dizip anlatmaya... Hem belki gerek de yok. Nasılsa değişmiyor konuştukça.
Hava döndü, mevsim yüzünü ilkbahar çevirdi. Bundan sonrası güneşli günler olacak bence. Yine, yeni yeni hevesler, başlangıçlar yapacağım. Yürüyüşlerime geri döndüm mesela. Tatlıların "tadını" alarak yemeyi deniyorum, tüketerek değil sadece.... Kitaplarımı okuyorum, yazıları biriktiriyorum aklımda. Velhasıl bahar geri geliyor, ağır adımlarla da olsa!

Hiç yorum yok: