5 Kas 2009

Tekrarlı Hayatlar



Aslında bir deney faresi olmak gibi yaşam denen şey,
kimle konuşsam ayrı sıkıntısı var herkesin, kimi dinlesem derdi boyunu aşmış ve hep dönenip duruyor gibiyiz aynı şeylerin çevresinde, bir bayrak yarışında gibi. Sanki birinin söylediği öbürününkinden büyük ve birinin gözlerinde okuduğum diğerinin gözyaşlarında süzülüyor dışarı. Bir yandan da devam ediyor hayat, çalışılacak sınavlar, okunacak yazılar, hazırlanacak raporlar, yazılacak yazılar, gidilecek toplantılar, asla yetişilemeyen - yetilemeyen dost sofraları...
Bir deney faresi gibiyim cidden, ve yukarıda birileri bizim şürekaya çok gülüyor olmalı...
Dediğim gibi; artık huzur istiyorum herkesin dertleri bitsin, herkes mutsuzluklarından arınsın ve ben de sessizliğin içinde öylece oturayım istiyorum. Çok mu şey istiyorum?
(12.08.2008)
A: yanlış şey istiyorsun:) hayır, huzurlu adamlar tanıyorum, huzurlu olmakla ilgili en ufak çabaları olmayıp çok huzurlu olan ve bu huzurlu halleriyle millete kan kustran adamlar.son dakikaya kadar karar veremeyenler, beklesim kardeşim noolcak çılar, sıkıcılığından ve monotonluğundan tahammül edilemeyenler.
tamam ben de sürekli terminatör yaşayalım demiyorum ama onca sakinlik bizi bozar bak, buna eminim.
bir de, o yukardakiler var ya, hepsi bizden beter olsunlar inşallah, zeus'un sakalı batsın artemis'in bütün memeleri sönüp sönüp pörsüsün, fındık kadar kalsın.
( uğur gürsoy okuyorum, içim çocuklaştı galiba.
bir adet hediye edeyim bu bahane ile:
keyifli bir gün dileğiyle.
(13.08.2008)
S: hayatı kaçırmak istememe'nin birincil yan etkisi...
her şeyi okuyup yaşamazsak, her şeyi bilmezsek çatlayacağız çünkü :)
(18.08.2008)

Hiç yorum yok: