24 Eki 2014

Çalma Açmam Kapıyı...

İstanbul’a bahar geldi geleli ben ruhen iyiyim aslında, bir yanda hala hiç bir şeye yetişememe, bir yanda artık yılan hikâyesinden öte bir iş arama hali, bir yanda evde boyumu aşan bir işler silsilesi, bir yanda sürekli yenisi eklenen planlar...
Eskisi gibiyim yine, mutluyum ama sanırım yaşlandım biraz, daha duygusalım, birçok şeye karşı daha katı ve daha ciddi olmama karşın, en ufak bir şeyde gözlerim doluyor ağlıyorum ama bu hamilelik hali gibi abuk sabuk bir şey sanırım hormonlarım sapıttı, kendimi bilmesem hamileliğime yemin ederdim:)
Bugün Ö.’cüm beni ilk kez bir kız arkadaşıyla tanıştırdı. O kadar mutluydu ki... Bir erkeğin de böyle hissedebildiğini görmek çok umut verici.
Neyse aklımda hızlıca bi’ sürü şey geçiyor, koşup yetişmeye çalışıyorum ve böyle olmasından da mutluyum evet yaşlanıyorum ama en azından hayatımda daha çok ve güzel şeyler var.
Kocaman sarılıyorum sana yanımda ıhlamur kokuları. Burnuna geliyordur inşallah Beşiktaş’tan.

M.
18.04.2006

Hiç yorum yok: